Monday, August 8, 2011

Computer Science to Multimedia

hari ini , hari register kemasukan Sem baru, setelah 2 sem bersama Computer science, aku terpakse menukar bidang ke Multimedia. kenapa? disebabkan pinjaman MARA. meluluskan pinjaman untuk Multimedia. jadi, nak tak nak terpaksa la. jadi aku terpaksa fight dengan pihak kolej untuk terus masuk ke Semester 3. tapi hari ni tak settle lagi, kerana HND aku dulu banyak lagi hutang, so kene settle beberapa ribu dulu .baru dibenarkan register sem.

haha...sungguh aneh

1.kerana parent aku masuk
HND in Construction ( Quantity Surveyor )---->

2.Kerana minat, aku pun sambung degree
Bachelor(hons) in computer science --->

3.Kerana MARA dan Kolej, aku terpakse bertukar
Bachelor(hons) in Multimedia....----->

4.NEXT??
?????? blom pasti..hahhaha..insyallah menjadi orang yang hebat!!dan berjaya!! yess!!insyallah aminn

No comments: