Monday, August 22, 2011

Exam Data Structure




semalam Ramadhan ke 23,aku Re-sit paper Data Structure, salah satu paper programming yang SUPER susah + lecturer yang mengajar pun agak tegas tentang subject dia. fuh sangat
stress, sebab aku memang takleh nak buat! aku buat nota/toyol tulis coding kat tisu, tapi! soklan mmg susah!! ahhhhh!!!! bermula 9.30am- 12.30pm ; ).


macam2 dah aku doa...masih jugak tak de idea! hahah..dapat gak la jawab sikit2, dgn 'nota tissu' aku tu.fuh...haha.. Yasmin pun siap sms jawapan ke henfon aku. tapi susah nak tgok sebb lecturer yang jaga tu. duduk betul2 area belakang aku. hahaha..

sangat stress bila rase diri sangat loser, tak leh nak faham pelajaran yang susah.fuh..tapi apekan daya? setiap orang mempunyai 'tahap' kebolehan yang berbeza. aku dah cube yang terbaik, class tak ponteng, tapi masih jugak kene re-sit? haha. dalam SEJARAH hidup pertama kali aku re-sit. semoga TAKKAN ade lagi paper yang sangkut2 di masa hadapan..insyallah... : )

terima kasih, lecturer yang membantu, Miss Hidayah, n tunang aku Yasmin, walaupun bantuan korang sikit, aku sangat hargai korang.

ape2 pun aku dah cuba yang terbaik. semoga allah ,mendengar 'doa' aku...aminnn...











No comments: