Monday, August 8, 2011

Kerana Kawan2

dah lama tak update blog ni! akhirnya aku TERpanggil untuk update!!hahaha..blasah la...ini blog aku yang punya..korang nak baca baca lah!! tapi ,klu hati tak kental,lembik,lemah,mudah touching, mudah marah dinasihatkan TAK PAYAH baca!! AMARAN! hehehe..kerana??aku seorang yang realistic dan agak gila sesetengah orang kata la! heheheh. aku juga dikatakan orang yang tidak sensitif kepada perasaan orang? ntah la?ada orang kata la..so..?pandai2 la. hehehe...

ape yang pasti, aku tetap aku, aku sayang kawan2 aku. sekali aku berkenalan selamanya dia kawan aku. tak kira la gaduh ke ape ke. herm...sila bersikap profesional. JANGAN emotional! baru boleh kawan dengan aku. sekian...terima kasih..selamat membaca.. dan

SELAMAT BERPUASA..semoga kite mendapat rahmat dlm bulan yang mulia ini. insyallah...amiinnnn....